DELANY X Galaxy Buds2
Ter promotie van de nieuwe Samsung Galaxy Buds2 hebben we samen met Samsung, reclamebureau Cheil Benelux en Delany een open verse challenge opgezet via TikTok. Een zoektocht naar nieuw talent dat samen met Delany zou gaan werken aan een echte release.
FREQUENCY
Op basis van Delany’s nog "onaffe" demo “Frequency” heeft Delany mensen uitgedaagd op TikTok om op de track te springen door middel van de "duet functie". Met de Samsung Galaxy Buds 2 kon dit gewoon vanuit de slaapkamer. Na de persoonlijke oproep van Delany, met de vraag om hulp om haar nummer af te maken, ontvingen we meer dan 200 inzendingen via TikTok waaruit uiteindelijk de 2 beste deelnemers zijn gekozen.
FEATURING
De opkomende artiesten LIMITLSS. en Dirikteur hebben uiteindelijk met Delany het nummer met hun eigen verses mogen opnemen. We doken de studio in om de track af te maken, schoten samen met 50MM. een videoclip. We registreerden zoveel mogelijk voor een behind the scenes video, om te laten zien hoe het maakproces eraan toeging.
Awards
De campagne is shortlisted voor de 13th Lovies Awards, bekroond met een nominatie voor de Dutch Creativity Awards in de categorie ‘Entertainment’ en de winnaar van een Gouden en Zilveren Award in de Content Marketing Awards!